Małe podsumowanie

21:32 Unknown 0 Comments

Od rozpoczęcia bloga minął miesiąc, więc myślę, że to dobry czas na małe podsumowanie :)
Jestem strasznie miło zaskoczona reakcją na moje rysunki. Bardzo się cieszę, że podobają się tak dużej liczbie osób! Kolejka jest pełna cudownych psiaków i już nie mogę się doczekać kiedy je wszystkie narysuję! Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa i wsparcie! Dzięki temu bardzo pozytywnie się nakręcam, a moja własna "terapia" przynosi świetne efekty, bo przecież każdy lubi, kiedy innym podoba się to co stworzymy :).

Wracając do podsumowań ostatniego okresu: oczywiście w tym czasie powstał Franek i Emil, z których jestem strasznie dumna. Dodatkowo weekend majowy spędziłam we Wrocławiu, gdzie miałam przyjemność osobiście spotkać się z Emilem i Matką Emila. Kilka wspólnie spędzonych godzin utwierdziło mnie w przekonaniu, że kocham buldogi i KOCHAM je RYSOWAĆ! 

Z Emilem we Wrocławiu <3
Dodatkowo ostatni czas to też czas nowości. Po raz pierwszy spod tresowanych ołówków powstał Mops, Benio de Beneficjent. I chodź rasa wydawało by się podobna do buldogów to jednak rysowało się Benia zupełnie inaczej, Trzeba było zwrócić uwagę na zupełnie inne szczegóły: oczy, pyszczek. W odróżnieniu od buldogów czy to francuskich czy angielskich, u mopsów łatwiejsze do narysowania są uszy :)

Benio de Beneficjent, format A4

Ostatni miesiąc to też kilka sukcesów! Emil został pracą dnia na debuton.com z dn. 19.04.2015, a Benio de Beneficjent został pracą dnia 11.05.2015. Na tym samym portalu Franek zajął 2 miejsce w pracy dnia!!! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ na tym portalu głosują osoby/ artyści, którzy również zajmują się rysowaniem, grafiką etc. (tworzą niesamowite prace i polecam zdecydowanie przejrzeć galerię na debuton.com).  Fajnie kiedy jesteś dostrzeżony przez inne osoby zajmujące się podobnym fachem! 

Plany na najbliższe dni?!
Kolejka buldosiów do narysowania oczywiście! Jak patrzę na te wszystkie cudowne zdjęcia, które do mnie wysyłacie to już nie mogę się doczekać kiedy narysuję je wszystkie! 
Najbliższe dni to również czas nowości! Dałam się namówić kilku osobom i spróbować wytresować kredki! Pierwsze kroki w tym kierunku zostały już poczynione, szybka wizyta w lokalnym sklepie papierniczym i czas zacząć TRESOWAĆ! Tyyyyle kolorów <3 i dużo treningu przede mną! Trzymajcie kciuki!


TRESUJCIE swój OŁÓWEK
K.



0 komentarze: